Izolacje.com.pl

Zaawansowane wyszukiwanie

Publikacje dr inż. Paweł Mieczkowski

dr inż. Paweł Mieczkowski Technologia zalew drogowych na gorąco – zabezpieczanie spękań i dylatacji

Technologia zalew drogowych na gorąco – zabezpieczanie spękań i dylatacji Technologia zalew drogowych na gorąco – zabezpieczanie spękań i dylatacji

Masy zalewowe stosuje się do napraw różnego rodzaju spękań, wypełniania przestrzeni w szczelinach dylatacyjnych, wykonawstwa torowisk tramwajowych (w obrębie styku nawierzchni i szyny) oraz innych celów,...

Masy zalewowe stosuje się do napraw różnego rodzaju spękań, wypełniania przestrzeni w szczelinach dylatacyjnych, wykonawstwa torowisk tramwajowych (w obrębie styku nawierzchni i szyny) oraz innych celów, w których konieczne jest zabezpieczenie powierzchni przed wnikaniem wody, powietrza, promieniowania ultrafioletowego (UV), paliw czy czynników chemicznych. Ostatnie lata pokazały, że zapotrzebowanie na te materiały jest bardzo duże.

dr inż. Paweł Mieczkowski Zabezpieczanie spękań i dylatacji w technologii zalew drogowych na gorąco

Zabezpieczanie spękań i dylatacji w technologii zalew drogowych na gorąco Zabezpieczanie spękań i dylatacji w technologii zalew drogowych na gorąco

W ostatnich latach na rynku krajowym pojawiło się wiele zalew drogowych. Aby wybrać spośród nich właściwy produkt, należy uwzględnić funkcje, które masa ma pełnić w okresie eksploatacyjnym. Potrzebna jest...

W ostatnich latach na rynku krajowym pojawiło się wiele zalew drogowych. Aby wybrać spośród nich właściwy produkt, należy uwzględnić funkcje, które masa ma pełnić w okresie eksploatacyjnym. Potrzebna jest też wiedza dotycząca właściwości wyrobu, zwłaszcza zachowań reologicznych.

dr inż. Paweł Mieczkowski Warstwy ochronne z mieszanek mineralno-asfaltowych na obiektach mostowych

Warstwy ochronne z mieszanek mineralno-asfaltowych na obiektach mostowych Warstwy ochronne z mieszanek mineralno-asfaltowych na obiektach mostowych

Jako warstwę ochronną nawierzchni drogowej na obiektach mostowych powszechnie stosuje się asfalty lane. Choć materiały te mają wiele zalet, mają również wady. Warto więc rozważyć stosowanie innych mieszanek...

Jako warstwę ochronną nawierzchni drogowej na obiektach mostowych powszechnie stosuje się asfalty lane. Choć materiały te mają wiele zalet, mają również wady. Warto więc rozważyć stosowanie innych mieszanek mineralno-asfaltowych, zapewniających w równym stopniu prawidłowe funkcjonowanie warstwy wiążącej. Jednym z takich rozwiązań zastępczych jest mastyks wysokogrysowy.

dr inż. Paweł Mieczkowski Współczynnik przewodzenia ciepła mieszanek mineralno-asfaltowych

Współczynnik przewodzenia ciepła mieszanek mineralno-asfaltowych Współczynnik przewodzenia ciepła mieszanek mineralno-asfaltowych

Temperatura nawierzchni zmienia się wraz z warunkami zewnętrznymi. Dynamika tych zmian zależy od możliwości przejmowania ciepła przez wierzchnią warstwę oraz od jego dalszego przepływu do niższych warstw....

Temperatura nawierzchni zmienia się wraz z warunkami zewnętrznymi. Dynamika tych zmian zależy od możliwości przejmowania ciepła przez wierzchnią warstwę oraz od jego dalszego przepływu do niższych warstw. Jednym z elementów decydujących o prędkości przepływu jest wartość współczynnika przewodzenia ciepła λ mieszanek mineralno-asfaltowych.

dr inż. Paweł Mieczkowski Papy termozgrzewalne – układy wentylowane

Papy termozgrzewalne – układy wentylowane

Na rynku pap termozgrzewalnych mamy rozwiązanie systemowe, bazujące na układzie jedno- lub dwuwarstwowym papy oraz preparatu gruntującego.

Na rynku pap termozgrzewalnych mamy rozwiązanie systemowe, bazujące na układzie jedno- lub dwuwarstwowym papy oraz preparatu gruntującego.

dr inż. Paweł Mieczkowski Izolacje z pap asfaltowych na mostach

Izolacje z pap asfaltowych na mostach Izolacje z pap asfaltowych na mostach

Papy bitumiczne (najczęściej asfaltowe) pełnią rolę najbardziej uniwersalnego materiału budowlanego w konstrukcji nawierzchni drogowej. Z jednej strony wykorzystuje się je do ochrony obiektu mostowego...

Papy bitumiczne (najczęściej asfaltowe) pełnią rolę najbardziej uniwersalnego materiału budowlanego w konstrukcji nawierzchni drogowej. Z jednej strony wykorzystuje się je do ochrony obiektu mostowego (płyty pomostu) przed korozją atmosferyczną i wodą (hydroizolacja), z drugiej stosuje się je jako element konstrukcji drogowej.

Copyright © 2004-2019 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa, w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
Portal Budowlany - Izolacje.com.pl

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies. Nim Państwo zaczną korzystać z naszego serwisu prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności oraz Informacją o Cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności oraz Informacji o Cookies. Administratorem Państwa danych osobowych jest Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K., nr KRS: 0000537655, z siedzibą w 04-112 Warszawa, ul. Karczewska 18, tel. +48 22 810-21-24, właściciel strony www.izolacje.com.pl. Twoje Dane Osobowe będą chronione zgodnie z wytycznymi polityki prywatności www.izolacje.com.pl oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r i z Ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U. 2018 poz. 1000 z dnia 10 maja 2018r.