Page 11 - IZOLACJE 1/2021
P. 11
Izo-aktualności
Temu ma właśnie służyć idea certyfikacji krytyczne miejsca instalacji, symulują prezentowane będą nowoczesne rozwią-
PZU LAB – zarządzaniu bezpieczeństwem zdarzenia krytyczne, takie jak pożary, zala- zania stolarki otworowej w kontekście
tam, gdzie jest to najefektywniejsze tech- nia czy wybuchy i określają ich konsekwen- zrealizowanych projektów architekto-
nicznie i biznesowo – dodaje Tomasz Huś, cje. Działalność PZU LAB pozwala lepiej nicznych – mówi Paweł Wróblewski,
prezes zarządu PZU LAB. zrozumieć zagrożenia, na jakie narażone dyrektor zarządzający w Związku POiD
PZU LAB to spółka zajmująca się są przedsiębiorstwa w swojej działalności i komisarz konkursu.
doradztwem oraz pomocą we wdrażaniu i dostarcza kompleksowych rozwiązań orga- Celem konkursu jest nie tylko rywalizacja
wszelkich rozwiązań poprawiających bez- nizacyjnych i technologicznych w zakresie przedsiębiorstw, ale przede wszyst-
pieczeństwo strategicznych klientów korpo- zarządzania ryzykiem. kim wskazanie najlepszych rozwiązań
racyjnych PZU oraz TUW PZUW. Współ- oraz dobrych praktyk i ich popularyzacja
pracujący z nią inżynierowie identyfikują Oprac. na podst. materiałów inf. firmy Mercor poprzez szeroko zakrojoną komunikację,
a także za pośrednictwem patronów
medialnych oraz merytorycznych. Dłu-
SCHÖCK Z NOWĄ TOŻSAMOŚCIĄ MARKI I NOWYM LOGO gofalowym celem jest także podnoszenie
standardów pracy i realizacji projektów
Od stycznia 2021 r. Schöck zaprezen- na każdym etapie ich powstawania
tuje się w nowej odsłonie. Producent oraz współpracy pomiędzy zaangażowa-
wyrobów budowlanych wykorzystał miniony, nymi podmiotami.
burzliwy rok na zmianę swojej identyfikacji Związek POiD zaprasza do projektu
wizualnej. zarówno producentów, jak i dostaw-
Nowy wygląd jest bardziej autentyczny zmieniła się pozycja firmy, a jednocześ- ców komponentów stolarki otworo-
i współczesny. Najbardziej widocznym nie dodatkowo się wzmocniła. Rok 2021 wej, zastosowanej w danym obiekcie.
elementem zmiany jest nowe logo marki. rozpoczyna z nowym logo marki – jako Do konkursu zgłaszane będą produk-
Niebieski kolor użyty w logo jest ciemniej- dostawca premium skupia się na jasnej ty z kategorii: okna, drzwi i bramy,
szy i staje się wiodącym kolorem marki. komunikacji o swoich produktach oraz ob- fasady oraz automatyka i smart home
Nazwa Schöck jest prezentowana wielkimi szarów ich zastosowania. wykorzystane w 3 typach obiektów:
literami i z nowym sygnetem marki. „Pie- Schöck rozwijał się bardzo pomyślnie w budynku indywidualnym, w budyn-
częć Schöck” – ukazana jako dwa blokują- w ciągu ostatnich 30 lat. Nasza firma ku wielomieszkaniowym i w budynku
ce się wsporniki, ma w przyszłości jeszcze jest bardziej innowacyjna i międzyna- użyteczności publicznej. Niezależne
silniej symbolizować obietnicę najwyższej rodowa niż kiedykolwiek. Chcemy, aby jury w swojej ocenie uwzględniać
jakości oraz niezawodnego partnerstwa po- było to widoczne również dla świata będzie m.in. formę i funkcję produktu,
między firmą, jej klientami i pracownikami, zewnętrznego. Nowy znaczek Schöck zgodność wyrazu architektonicznego
bo nadal będzie wybrzmiewało: „postaw oznacza wyraźną obietnicę. Jest to symbol obiektu z jego przeznaczeniem, innowa-
na niezawodność”. jakości, niezawodności i bezpieczeństwa. cyjność oraz sposób montażu, ale także
Nowa identyfikacja wizualna oznacza Są to wartości kluczowe dla naszych oddziaływanie na środowisko i wpływ
nowe tematy, wymagania i rozwiązania działań, nawet w czasach transformacji zastosowanego wyrobu stolarki na ener-
– ostatnie miesiące konfrontowały nas cyfrowej – wyjaśnia Mike Bucher, prezes gooszczędność budynku. Obiekty będzie
wszystkich z wciąż nowymi sytuacjami. zarządu Schöck AG. można zgłaszać już od początku lutego
Wymagana była zarówno elastyczność, jak za pośrednictwem specjalnej aplikacji
i ciągłość. W tym czasie również częściowo Oprac. na podst. materiałów inf. firmy Schöck konkursowej.
Nad przebiegiem konkursu czuwać
będzie niezależne jury pod przewodnic-
twem prof. dr hab. inż. Ewy Kuryłowicz.
Wspierać ją będą: dr inż. arch. Monika
Arczyńska, prof. dr hab. inż. Tomasz
Błaszczyński, dr inż. Szymon Firląg
oraz mgr inż. arch. Karol Fiedor.
Archiwalne numery IZOLACJI Stolarka otworowa stanowi nieodzow-
można zamówić: ny element architektury. Od zawsze,
telefonicznie: 22 512 60 51 z jednej strony spełnia swoją konstruk-
lub e-mailem: ereda@medium.media.pl cyjną funkcję, z drugiej wielokrotnie była
wyznacznikiem poszczególnych epok
i stylów w architekturze. Dzisiaj poten-
cjał innowacyjnej stolarki otworowej
pozwala na realizacje nawet najbardziej
śmiałych projektów architektonicz-
nych. Te najlepsze wyłoni konkurs POiD
Building Awards, który wystartuje już
PROMOCJA w lutym 2021.
Źródło: Związek POiD
14 nr 1/2021