Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym ogólnopolskim badaniu trendów marketingowych wśród producentów materiałów budowlanych
Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym ogólnopolskim badaniu trendów marketingowych wśród producentów materiałów budowlanych
Ogólnopolskie badanie marketingowe
Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym ogólnopolskim badaniu na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Celem badania pt. „Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.
Raport z ogólnopolskiego badania marketingowego
W ramach podziękowania za udział w ankiecie otrzymają Państwo raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza podacie Państwo adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.
Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu.
Link do ankiety:
Ogólnopolskie badanie marketingowe umożliwia uzyskanie raportu na e-mail; opracowanie BIM ALLY Sp. z o. o.
Autorzy badania: BIM ALLY, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Partnerzy badania: Polski Klaster Budowlany, Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej, Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa, Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie, Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD, Stowarzyszenie Producentów Betonów.
Patroni medialni: Rynek Instalacyjny, Izolacje.com.pl, Builder.