Page 8 - IZOLACJE 4/2020
P. 8
ISSN 1427‑6682
REDAKCJA
ul. Karczewska 18, 04-112 War sza wa
tel.: 22 512 60 58, faks: 22 810 27 42
www.i zo la cje.com.pl, redakcja@izolacje.com.pl
DRODZY PAŃSTWO, Redaktor naczelny
Jarosław Gu zal
tel.: 22 512 60 58, 600 050 381
to już nasz drugi numer wydany w czasie epidemii. Bieżące wydanie jest jguzal@izolacje.com.pl
efektem wyłącznie zdalnej pracy, która – mam taką nadzieję – nie wpływa Sekretarz re dak cji
na jakość tego, co robimy. Największym mankamentem jest to, że nie Monika Mucha
widujemy się w gronie redakcyjnym, a wiadomo, że najlepsze pomysły tel.: 22 810 58 09, 502 871 948
rodzą się podczas codziennego przebywania ze sobą. Podobnie rzecz się mmucha@izolacje.com.pl
ma z naszymi Czytelnikami, Autorami oraz firmami, które od wielu lat Redaktor językowy
Elżbieta Meissner/ Agencja Wydawnicza Synergy
z nami współpracują. To jest niekorzystna okoliczność, nad czym bardzo
boleję. Rada Programowa
prof. dr hab. eur. inż. Tomasz Z. Błaszczyński
(Politechnika Poznańska)
Kierując pracami miesięcznika „IZOLACJE” przez wiele lat, jako naturalne dr Mark Bomberg (Syracuse University, USA)
traktowałem spotykanie się z osobami działającymi na szeroko pojętym dr inż. Aleksander Byrdy (Politechnika Krakowska)
rynku budowlanym. Teraz jest to niemożliwe i nie wiadomo, kiedy sytuacja prof. dr inż. Andrzej Cwirzen (Aalto University, Finlandia)
wróci do normy. Obecnie muszą wystarczyć telefony i połączenia wideo. dr hab. inż. Dariusz Heim (Politechnika Łódzka)
dr hab. inż. Tomasz Kisilewicz (Politechnika Krakowska)
prof. Józef Łuczko (Ukraińska Akademia Nauk)
Z rozmów, jakie odbywam z uczestnikami rynku budowlanego, widać, dr inż. Grażyna Mitchener (Polychemtech Ltd.,
że jeszcze nie ma tragedii w tym sektorze gospodarki. Firmy pracują Wielka Brytania)
i są takie, które wciąż produkują na trzy zmiany. Wskaźnik sprzedaży trzy- prof. dr hab. inż. Andrzej S. Nowak (Auburn University,
USA)
mają na dobrych poziomach, choć to wszystko zapewne zasługa siły iner- dr inż. Paweł Pichniarczyk (Instytut Ceramiki i Materiałów
cji tego ogromnego sektora. Informacje, które docierają do mnie od firm, Budowlanych)
mimo wszystko napawają mnie optymizmem. Mam nadzieję i gorąco Skład i łamanie
w to wierzę, że w momencie, kiedy nasza branża będzie notowała spadki, GRUPA MEDIUM
to równolegle nastąpi na dobre odmrożenie gospodarki i w efekcie obro- Projekt graficzny
nimy się przed drastycznymi scenariuszami. Tego życzę Państwu i sobie. Pikturo
REKLAMA i MAR KE TING
Mam nadzieję, że za miesiąc, przy okazji kolejnego wydania miesięcznika tel.: 22 810 25 90, 810 28 14
„IZOLACJE”, będę mógł tu napisać coś na potwierdzenie moich słów.
Dyrektor ds. marketingu i reklamy
Joanna Gra bek, tel. kom.: 600 050 380
Życzę Państwu ZDROWIA! jgrabek@medium.me dia.pl
KOLPORTAŻ i PRE NU ME RA TA
tel./faks: 22 810 21 24
REDAKTOR NACZELNY Kierownik działu logistyki
Aneta Cartailler
acartailler@medium.media.pl
Specjalista ds. pro mo cji
Katarzyna Masna
kmasna@medium.media.ple
Specjalista ds. dystrybucji i prenumeraty
Edyta Reda
ereda@medium.media.pl
tel.: 22 512 60 51
ADMINISTRACJA
tel.: 22 512 60 96
Danuta Ciecierska (HR)
DRUK
Zakłady Graficzne „Taurus”
www.drukarniataurus.pl
WYDAWCA
GRUPA ME DIUM
GRUPA
Redakcja zas t rze ga so bie pra wo do adius ta cji tek s tów. Nie zwra ca ma
teriałówniezamówionych.Nieponosiodpowiedzialnościzatreśćrek
lam,ogłoszeńiartykułówsponsorowanych(prezentacji)zamieszcza
nychnałamachmiesięcznika„IZO LA CJE”orazmaprawoodmówićpub
likacjibezpodaniaprzyczyn.
Wszelkieprawazastrzeżone©byGRUPAMEDIUM
Wersjapierwotnaczasopisma–papierowa.
GRUPAMEDIUMjestczłonkiemIzbyWydawcówPrasy