Page 6 - Izolacje 2/2019 demo
P. 6
Stoisko firmy Balex Metal; fot.: J. Guzal Stoisko firmy PCI; fot.: J. Guzal
Stoisko firmy Fakro; fot.: J. Guzal Stoisko firmy Röben; fot.: J. Guzal
Stoisko firmy Atlas; fot.: J. Guzal Stoisko firmy Schomburg; fot.: J. Guzal
nowych hal na terenach wystawienniczych i technologicznymi z dziedziny budownic-
w Monachium, dzięki czemu organizatorzy twa. Liczba nowych produktów pokazywa-
mogli przyjąć nowe firmy. W zdecydowa- nych na targach nie jest już tak imponu-
nej większości firmy, które wystawiają się jąca jak w latach ubiegłych, ale i tak robi
na BAU, robią to regularnie co dwa lata, wrażenie na odwiedzających targi.
dlatego bardzo ciężko o wolne powierzchnie Nie da się ukryć, że od strony wysta-
dla potencjalnych chętnych. wienniczej targi BAU potwierdziły pozycję
Tradycją targów BAU są imprezy towa- najważniejszych na świecie. Konstrukcje
rzyszące. Podobnie jak przed laty, popu- stoisk tradycyjnie już były niezwykle
larne były fora dyskusyjne „Budownictwo wyrafinowane i robiły wrażenie. Zdaniem
przyszłości”, „Architekci i przemysł w dialo- organizatorów w czasie tegorocznej edycji
gu”, „Od wizji do realizacji”. Odwiedzający bardziej niż kiedykolwiek firmy nie szczę-
mogli posłuchać niezależnych ekspertów dziły wysiłku, aby jak najlepiej obsługiwać
z branży architektury, badań naukowych stoiska. To widać i robi to wrażenie. Po-
i przemysłu. Prezentacje nawiązywały mimo tego, że jestem tam któryś raz, targi
w różny sposób do cyfryzacji planowania robią na mnie wrażenie swoim rozmachem,
i procesu budowlanego, co było jednym liczbą wystawców i zwiedzających. Widać
z motywów przewodnich wystawy. też, że same firmy bardzo dbają o to,
Targi w Monachium niezmiennie co prezentują i jak to robią.
stanowią doskonałą okazję do zapozna-
nia się z obecnymi trendami materiałowymi Jarosław Guzal
nr 2/2019 9