Superbrands to międzynarodowa instytucja, która od 25 lat działa w 90 krajach na całym świecie. Już po raz 14. organizacja przeprowadziła największe w naszym kraju konsumenckie badanie marek, w którym o opinie zapytano ponad 10 tysięcy osób. O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego, oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.
"Bardzo nas cieszy, że znaleźliśmy się w gronie laureatów Superbrands 2020. Znaczenie tego wyróżnienia jest dla nas tym większe, że jego wyniki poparte są badaniami konsumentów. To z myślą o nich marka Isover dba o najwyższą jakość swoich produktów i nieustannie je ulepsza" - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu Isover.
Zobacz też: Lepiej bez smogu - kampania Isover
Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej spełniają oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach swoich kategorii. Badanie Superbrands realizowane jest co dwa lata i stanowi największe badanie siły marki w Polsce. Ostatnie przeprowadzono w drugiej połowie lipca tego roku. Badanie ankietowe metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki - różnica między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
Warto dodać, że to nie jedyna nagroda, którą firma Isover otrzymała w ostatnim czasie. Dostała również inne wyróżnienia: Konsumencki Lider Jakości, logo Teraz Polska, TopBuilder, Premium Brand.
Marka Isover jest znana również ze swojego zaangażowania w liczne inicjatywy promujące energooszczędność. Najnowszą z nich, promującą walkę o czyste powietrze, jest kampania edukacyjna "Lepiej bez smogu".
[smog, czyste powietrze, materiały izolacyjne, wełna mineralna, Isover, izolacja termiczna, ocieplanie wełną]