Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm
Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm
Austrotherm
Producent styropianu Austrotherm ruszył z kampanią wizerunkową "Twoje serce jest dla nas ważne", w której podkreśla ważną rolę materiałów do termoizolacji.
Zobacz także
Redakcja miesięcznika IZOLACJE Sposoby na energooszczędny i zdrowy dom – poradnik
Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają,...
Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają, że dom staje się ciepły, zdrowy oraz niedrogi w eksploatacji. Dotyczy to oczywiście nowych inwestycji, ale problemem pozostają budynki wniesione kilkadziesiąt lat temu, z których znaczna część jest źle zaizolowana, ma przestarzałe instalacje grzewcze, a także słabą wentylację, która niejednokrotnie...
Sika Poland Nowe Centrum Hydroizolacji Sika na Pomorzu
Z przyjemnością informujemy o otwarciu nowego Centrum Hydroizolacji w firmie Broker – hurtownia materiałów budowlanych w Rokocinie.
Z przyjemnością informujemy o otwarciu nowego Centrum Hydroizolacji w firmie Broker – hurtownia materiałów budowlanych w Rokocinie.
Materiały prasowe news Ceny materiałów budowlanych w grudniu 2024 r.
Grupa PSB Handel śledzi, jak zmieniają się ceny kluczowych materiałów dla budownictwa oraz produktów do domu i ogrodu.
Grupa PSB Handel śledzi, jak zmieniają się ceny kluczowych materiałów dla budownictwa oraz produktów do domu i ogrodu.
"Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze - nasze serce. Takie jest główne przesłanie nowej kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm. Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują wartościom, które i dla nas są bardzo ważne" - mówi Anna Śpiewak, prezes firmy.
Uwaga kampanii "Twoje serce jest dla nas ważne" skupia się na potrzebie tworzenia dobra. Przejawia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji - wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR i marki Austrotherm.
Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. W 2018 r. z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu Austrotherm sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.
Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Jest wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy do ogrzania osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy doskonale wiedzą, że dobra termoizolacja to bezpieczeństwo w górach, a Austrotherm wie, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.
Trzeci spot pokazuje, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, można osiągać cele i zmieniać świat na lepsze.
Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2020 rozszerzono wspólne działania. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.
"W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania bliższego i dalszego otoczenia na lepsze, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm, zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, i budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce - Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką, jak Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo" - mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR.
Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.
Austrotherm, polski producent materiałów do termoizolacji, to firma przyjazna środowisku. Marka jest obecna w Polsce od ponad 25 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Ma dwa zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu i Skierniewicach. Obydwie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Austrotherm kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne.
Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2020, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu, a w 2019 r. otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii "Najwyższa Jakość".
Źródło: Austrotherm