Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm
Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm
Austrotherm
Producent styropianu Austrotherm ruszył z kampanią wizerunkową "Twoje serce jest dla nas ważne", w której podkreśla ważną rolę materiałów do termoizolacji.
Zobacz także
Redakcja miesięcznika IZOLACJE Sposoby na energooszczędny i zdrowy dom – poradnik
Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają,...
Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają, że dom staje się ciepły, zdrowy oraz niedrogi w eksploatacji. Dotyczy to oczywiście nowych inwestycji, ale problemem pozostają budynki wniesione kilkadziesiąt lat temu, z których znaczna część jest źle zaizolowana, ma przestarzałe instalacje grzewcze, a także słabą wentylację, która niejednokrotnie...
Kingspan news Projektowanie w chmurze z Autodesk BIM 360
BIM (inaczej: modelowanie informacji o budynku) to proces wykorzystania danych do tworzenia bardziej kompleksowych planów i modeli w budownictwie. Modelowanie trójwymiarowe to tylko jeden z aspektów BIM...
BIM (inaczej: modelowanie informacji o budynku) to proces wykorzystania danych do tworzenia bardziej kompleksowych planów i modeli w budownictwie. Modelowanie trójwymiarowe to tylko jeden z aspektów BIM – bogate w dane plany zawierają informacje na temat możliwości produktu/projektu, certyfikatów, kosztów i wielu innych. Integrując każdy znany szczegół elementu w pliku BIM, osoby znajdujące się na planie produktu mają dostęp do informacji na temat specyfikacji, instalacji, przekazania i cyklu życia...
Materiały prasowe news Nowe źródła finansowania w programie Czyste Powietrze
Program „Czyste Powietrze” ma zapewnione trwałe, stabilne, wieloletnie źródło finansowania. Dzięki temu ponad 145 tys. polskich rodzin otrzyma wsparcie, zostanie wymienionych ok. 111 tys. źródeł ciepła,...
Program „Czyste Powietrze” ma zapewnione trwałe, stabilne, wieloletnie źródło finansowania. Dzięki temu ponad 145 tys. polskich rodzin otrzyma wsparcie, zostanie wymienionych ok. 111 tys. źródeł ciepła, a blisko 100 tys. budynków zostanie zmodernizowanych energetycznie. NFOŚiGW podpisał 16 umów ze wszystkimi wfośigw na dystrybucję środków z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). Łączna kwota dofinansowania to 6,4 mld zł.
"Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze - nasze serce. Takie jest główne przesłanie nowej kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm. Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują wartościom, które i dla nas są bardzo ważne" - mówi Anna Śpiewak, prezes firmy.
Uwaga kampanii "Twoje serce jest dla nas ważne" skupia się na potrzebie tworzenia dobra. Przejawia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji - wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR i marki Austrotherm.
Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. W 2018 r. z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu Austrotherm sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.
Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Jest wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy do ogrzania osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy doskonale wiedzą, że dobra termoizolacja to bezpieczeństwo w górach, a Austrotherm wie, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.
Trzeci spot pokazuje, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, można osiągać cele i zmieniać świat na lepsze.
Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2020 rozszerzono wspólne działania. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.
"W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania bliższego i dalszego otoczenia na lepsze, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm, zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, i budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce - Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką, jak Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo" - mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR.
Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.
Austrotherm, polski producent materiałów do termoizolacji, to firma przyjazna środowisku. Marka jest obecna w Polsce od ponad 25 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Ma dwa zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu i Skierniewicach. Obydwie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Austrotherm kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne.
Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2020, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu, a w 2019 r. otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii "Najwyższa Jakość".
Źródło: Austrotherm