Izolacje.com.pl

Zaawansowane wyszukiwanie

Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm

Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm
Austrotherm

Zdrowe serce, właściwa termoizolacja - kampania marki Austrotherm


Austrotherm

Producent styropianu Austrotherm ruszył z kampanią wizerunkową "Twoje serce jest dla nas ważne", w której podkreśla ważną rolę materiałów do termoizolacji.

Zobacz także

Redakcja miesięcznika IZOLACJE Sposoby na energooszczędny i zdrowy dom – poradnik

Sposoby na energooszczędny i zdrowy dom – poradnik Sposoby na energooszczędny i zdrowy dom – poradnik

Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają,...

Polacy, budując swoje domy lub kupując mieszkania, coraz częściej zwracają uwagę na energooszczędność i ekologię, dlatego świadomie wybierają rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie energii i sprawiają, że dom staje się ciepły, zdrowy oraz niedrogi w eksploatacji. Dotyczy to oczywiście nowych inwestycji, ale problemem pozostają budynki wniesione kilkadziesiąt lat temu, z których znaczna część jest źle zaizolowana, ma przestarzałe instalacje grzewcze, a także słabą wentylację, która niejednokrotnie...

Sika Poland Nowe Centrum Hydroizolacji Sika na Pomorzu

Nowe Centrum Hydroizolacji Sika na Pomorzu Nowe Centrum Hydroizolacji Sika na Pomorzu

Z przyjemnością informujemy o otwarciu nowego Centrum Hydroizolacji w firmie Broker – hurtownia materiałów budowlanych w Rokocinie.

Z przyjemnością informujemy o otwarciu nowego Centrum Hydroizolacji w firmie Broker – hurtownia materiałów budowlanych w Rokocinie.

Materiały prasowe news Ceny materiałów budowlanych w grudniu 2024 r.

Ceny materiałów budowlanych w grudniu 2024 r. Ceny materiałów budowlanych w grudniu 2024 r.

Grupa PSB Handel śledzi, jak zmieniają się ceny kluczowych materiałów dla budownictwa oraz produktów do domu i ogrodu.

Grupa PSB Handel śledzi, jak zmieniają się ceny kluczowych materiałów dla budownictwa oraz produktów do domu i ogrodu.

"Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze - nasze serce. Takie jest główne przesłanie nowej kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm. Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują wartościom, które i dla nas są bardzo ważne" - mówi Anna Śpiewak, prezes firmy. 

Uwaga kampanii "Twoje serce jest dla nas ważne" skupia się na potrzebie tworzenia dobra. Przejawia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji - wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR i marki Austrotherm.

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. W 2018 r. z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu Austrotherm sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie. 

Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Jest wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy do ogrzania osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy doskonale wiedzą, że dobra termoizolacja to bezpieczeństwo w górach, a Austrotherm wie, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.

Trzeci spot pokazuje, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, można osiągać cele i zmieniać świat na lepsze.

Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2020 rozszerzono wspólne działania. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.

"W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania bliższego i dalszego otoczenia na lepsze, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm, zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, i budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce - Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką, jak Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo" - mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR.

Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.

Austrotherm, polski producent materiałów do termoizolacji, to firma przyjazna środowisku. Marka jest obecna w Polsce od ponad 25 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Ma dwa zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu i Skierniewicach. Obydwie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Austrotherm kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne.

Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2020, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu, a w 2019 r. otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii "Najwyższa Jakość".

Źródło: Austrotherm

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera!

Galeria zdjęć

Tytuł
przejdź do galerii

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Pokrycia ceramiczne na każdy dach »

Pokrycia ceramiczne na każdy dach » Pokrycia ceramiczne na każdy dach »

Ochroń się przed hałasem! »

Ochroń się przed hałasem! » Ochroń się przed hałasem! »

Styropian na wiele sposobów »

Styropian na wiele sposobów » Styropian na wiele sposobów »

Wełna kamienna – izolacja bezpieczna od ognia »

Wełna kamienna – izolacja bezpieczna od ognia » Wełna kamienna – izolacja bezpieczna od ognia »

Profile do montażu metodą „lekką-mokrą »

Profile do montażu metodą „lekką-mokrą » Profile do montażu metodą „lekką-mokrą »

Zatrzymaj cenne ciepło wewnątrz »

Zatrzymaj cenne ciepło wewnątrz » Zatrzymaj cenne ciepło wewnątrz »

Panele grzewcze do ścian i sufitów »

Panele grzewcze do ścian i sufitów » Panele grzewcze do ścian i sufitów »

Skuteczna walka z wilgocią w ścianach »

Skuteczna walka z wilgocią w ścianach » Skuteczna walka z wilgocią w ścianach »

Systemowe docieplanie fasad »

Systemowe docieplanie fasad » Systemowe docieplanie fasad »

Skontroluj wypływ ciepła w swojej inwestycji »

Skontroluj wypływ ciepła w swojej inwestycji » Skontroluj wypływ ciepła w swojej inwestycji »

Uszczelnianie fundamentów »

Uszczelnianie fundamentów » Uszczelnianie fundamentów »

Prawidłowe wykonanie elewacji w systemie ETICS to jakość, żywotność i estetyka »

Prawidłowe wykonanie elewacji w systemie ETICS to jakość, żywotność i estetyka » Prawidłowe wykonanie elewacji w systemie ETICS to jakość, żywotność i estetyka »

Copyright © 2004-2019 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa, w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
Portal Budowlany - Izolacje.com.pl

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies. Nim Państwo zaczną korzystać z naszego serwisu prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności oraz Informacją o Cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności oraz Informacji o Cookies. Administratorem Państwa danych osobowych jest Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K., nr KRS: 0000537655, z siedzibą w 04-112 Warszawa, ul. Karczewska 18, tel. +48 22 810-21-24, właściciel strony www.izolacje.com.pl. Twoje Dane Osobowe będą chronione zgodnie z wytycznymi polityki prywatności www.izolacje.com.pl oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r i z Ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U. 2018 poz. 1000 z dnia 10 maja 2018r.