W wynikach finansowych za pierwsze półrocze 2013 roku Selena odnotowała wzrost sprzedaży na rynkach Ameryki Północnej i Południowej. Nowa linia produktów TYTAN Professional ma się przyczynić do utrzymania tendencji wzrostowych w obu Amerykach.
Przeczytaj: Kto jest liderem rynku chemii budowlanej w Polsce?
Piany i kleje opracowane specjalnie na potrzeby klientów amerykańskich mają znacząco wpłynąć na rynek chemii budowlanej – dzięki zastosowaniu nowych produktów specjaliści będą mogli zastąpić kilka wykorzystywanych dotąd preparatów jednym produktem.
ZOBACZ TAKŻE |
---|
Rozszerzenie linii produktów oferowanych w Stanach Zjednoczonych wpisuje się w główny cel Seleny, jakim jest rozwój innowacyjnych technologii na rynkach całego świata.
Grupy Selena jest obecna w ponad 70 krajach świata. W czerwcu spółka otrzymała ze środków unijnych dofinansowane projektu modernizacji centrum badawczo-rozwojowego Selena Labs (dawniej Research Centre of Construction Technology RCCT).
Zobacz także: Selena rosyjską Firmą Roku 2013
TYTAN to kluczowa marka w portfolio Seleny. Sygnowane nią produkty to m.in. kleje, uszczelniacze i piany skierowane do profesjonalistów i przeznaczone do prac budowlanych oraz wykończeniowych.